fbpx

Emmasingel 33 Eindhoven

Terug naar het overzicht

Brochure downloaden

  • Vul het formulier in om de brochure te downloaden.
  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden verwerkt zoals in de privacy verklaring staat omschreven.

Stel een vraag

  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden verwerkt zoals in de privacy verklaring staat omschreven.

Bezichtiging aanvragen

  • MM slash DD slash JJJJ
  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden verwerkt zoals in de privacy verklaring staat omschreven.

Tip een vriend(in)

  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden verwerkt zoals in de privacy verklaring staat omschreven.

Download gratis e-book

  • Vul het formulier in om een gratis e-book te downloaden.
  • Ik ga akkoord dat mijn gegevens worden verwerkt zoals in de privacy verklaring staat omschreven.

Omschrijving

In het centraal gelegen gebouw DE EMMA in hartje centrum van Eindhoven zijn diverse flexibele kantoorruimten te huur.  Of het nu gaat om een volledig ingerichte werkplek voor 1 of 2 personen, een werkplek of een kantoorvleugel van 500 – 750 m²,  of een kleiner gesloten kantoor om uw klanten te ontvangen en u te helpen focussen: alles is mogelijk !

Werken is meer dan de handen uit de mouwen steken of geld verdienen. Van werken moeten we ook gelukkig worden, in een fijne werkomgeving. Niet voor niets is deze kantoorruimte ontworpen met oog voor detail, om u te inspireren en blijvend te motiveren.
Stap binnen, bestel een koffie bij onze barista, open uw laptop en laat uw bedrijf groeien!

Beschikbaarheid
Er zijn diverse ruimtes beschikbaar van ca. 28 m² tot 500 – 750 m², wel of niet ingericht en specifiek afgestemd op uw huisvestingswensen. Verhuurder is absoluut flexibel en doet er alles aan om u precies de oplossing te bieden die u nodig hebt!

PARKEREN
Het is mogelijk om in de onderliggende parkeergarage een parkeerplek te huren.

AANVAARDING
Per direct.

ALL-IN HUURPRIJS
Vanaf € 350,- per werkplek per maand, te vermeerderen met btw.

WAT ZIT ER ALLEMAAL BIJ / WAT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN ?

– Volledig uitgerust en eersteklas gemeubileerd en ingericht kantoor
– 42 db akoestische wanden en deuren (premium confidentially niveau)
– Snel, redundant en volledig beveiligd internet
– Dagelijkse schoonmaak
– Receptie diensten
– Airco en verwarming  geregeld per kantoor
– Arabica koffie van speciale kwaliteit, biologische thee en water .
– Telefoonbeantwoording i met uw eigen bedrijfstelefoonnummer
– 120 zwart wit en 20 kleuren kopieën per persoon per maand inbegrepen
– Belastingen en alle gebouw gebonden kosten inbegrepen
– Gebouw, brand en 3rd party verzekering inbegrepen
– 24/7/365 PKI beveiligde toegang
– CCTV beveiliging
– Follow me beveiligd printen, faxen, scannen en kopiëren inbegrepen
– Volledige toegang tot alle gemeenschappelijke ruimtes en lounges

Meer weten en / of een vrijblijvende kennismaking ? Neem met ons contact op : 0495-588111 / info@kolsterenbedrijfshuisvesting.nl

 

Locatie:

Gratis nieuwsbrief

Vul uw gegevens in om een gratis nieuwsbrief te ontvangen.